Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wiedza i Życie |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 71 s. |
Wymiar: | 130x185 mm |
EAN: | 9788371840845 |
ISBN: | 83-7184-084-5 |
Data: | 2005-03-17 |
Opis książki:
Szybko zmieniający się świat wymaga nowego spojrzenia na struktury w przedsiębiorstwie i sposób współpracy z klientami. Menedżerowie muszą być gotowi na przyjęcie nowych technik i przedefiniowanie strategii, aby kierowane przez nich przedsiębiorstwa mogty nadążyć za zmianami. Książka "Sukces w e-biznesie" pokaże jak integrować systemy własne z systemami partnerów biznesowych, aby zaoferować klientom produkty i usługi najlepszej jakości. Poradnik zawiera 101 praktycznych porad, które pomogą wykorzystać techniki e-biznesowe. Zamieszczony na końcu książki test umożliwi sprawdzenie przygotowania do stawienia czoła temu wyzwaniu. Gdy wdrożysz już praktyki e-biznesu w swojej firmie, książka ta będzie nieocenionym źródłem informacji i pomocą.
Książka "Sukces w E-Biznes" - Steve Sleight - oprawa twarda - Wydawnictwo Wiedza i Życie.
Spis treści:
PRZYGOTOWANIE DO WPROWADZENIA E-BIZNESU
DEFINICJA E-BIZNESU
ZROZUMIENIE E-BIZNESU
PRZEJŚCIE DO E-BiZNESU
TWORZENIE STRATEGII E-BiZNESU
BUDOWANIE FUNDAMENTÓW E-BiZNESU
WPROWADZANIE ZMIAN W KULTURZE PRACY
W TROSCE O KLIENTÓW
ZDOBYWANIE KLIENTÓW
SPEŁNIANIE WYMAGAŃ KLIENTÓW
WARTOŚĆ DODANA
DOŚWIADCZENIA HANDLU ELEKTRONICZNEGO
ROZWÓJ E-BIZNESU
KIEROWANIE ZMIANAMI
PLANOWANIE W E-BiZNESIE
PRZEKSZTAŁCANIE PRZEDSIĘBIORSTWA
PLANOWANIE ZASOBÓW
INTEGRACJA ROZWIĄZAŃ IT
SYSTEMY KIEROWANIA WSPÓŁPRACĄ z KLIENTAM
SYSTEMY ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ
EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE OUTSOURCINGU
E-BIZNES W NOWEJ FIRMIE
ELEKTRONICZNY MARKETING
BLIŻEJ DOSTAWCY
ŁAŃCUCHY DOSTAW
INTEGROWANIE ŁAŃCUCHA DOSTAW
GWARANCJA TERMINOWOŚCI
WDRAŻANIE SYSTEMU SCM
REDUKCJA KOSZTÓW
DZIĘKI E-ZAOPATRYWANIU
OCENA UMIEJĘTNOŚCI
DOTYCZĄCYCH E-BIZNESU
SKOROWIDZ