Tytuł książki:
Strategie zarządzania wiedzą
Autor książki:
Grażyna Gruszczyńska-Malec, Monika Rutkowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 228 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788320820461 |
ISBN: | 978-83-208-2046-1 |
Data: | 2012-11-19 |
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Znaczenie wiedzy dla efektywnego zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami stale rośnie. Sprawia to, że także teoria i praktyka zarządzania zajmuje się identyfikacją strategii zarządzania wiedzą oraz rozpoznawaniem metod, technik i narzędzi wykorzystywanych w realizacji procesów wiedzy, tj. pozyskiwania, rozwoju, dzielenia się, gromadzenia, wykorzystywania i ochrony wiedzy. Autorki przedstawiły: specyfikę organizacji funkcjonującej w gospodarce opartej na wiedzy; kategorie wiedzy przedsiębiorstwa; zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; klasyfikację strategii zarządzania wiedzą; strategie zarządzania wiedzą indywidualną i organizacyjną w polskich przedsiębiorstwach.Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów zarządzania, ekonomii, socjologii, polityki społecznej.
Książka "Strategie zarządzania wiedzą" - Grażyna Gruszczyńska-Malec, Monika Rutkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2012 r.