pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie zarządzania wiedzą

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788320820461
ISBN: 978-83-208-2046-1
Data: 2012-11-19
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Znaczenie wiedzy dla efektywnego zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami stale rośnie. Sprawia to, że także teoria i praktyka zarządzania zajmuje się identyfikacją strategii zarządzania wiedzą oraz rozpoznawaniem metod, technik i narzędzi wykorzystywanych w realizacji procesów wiedzy, tj. pozyskiwania, rozwoju, dzielenia się, gromadzenia, wykorzystywania i ochrony wiedzy. Autorki przedstawiły: specyfikę organizacji funkcjonującej w gospodarce opartej na wiedzy; kategorie wiedzy przedsiębiorstwa; zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; klasyfikację strategii zarządzania wiedzą; strategie zarządzania wiedzą indywidualną i organizacyjną w polskich przedsiębiorstwach.

Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów zarządzania, ekonomii, socjologii, polityki społecznej.

Książka "Strategie zarządzania wiedzą" - Grażyna Gruszczyńska-Malec, Monika Rutkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 228 stron i została wydana w 2012 r.