Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 268 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320815870 |
ISBN: | 83-208-1587-8 |
Data: | 2006-11-15 |
Cena wydawcy: 52.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka to efekt wieloletnich analiz i obserwacji oraz badań największych międzynardowoych siedi handlowych. Jaj walorem jest ukazanie w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowych wyzwań strategicznych, przed którymi stają dzisiaj przedsiębiorstwa handlowe. Autor ukazuje podanto prawdopodobne kierunki ewolucji nowoczesnego handlu i towarzyszące im działania marketingowe.
Książka "Strategie rozwoju handlu" - Tomasz Domański - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2005 r.