pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie rozwoju handlu

Autor książki:

Tomasz Domański

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 268 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788320815870
ISBN: 83-208-1587-8
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 52.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka to efekt wieloletnich analiz i obserwacji oraz badań największych międzynardowoych siedi handlowych. Jaj walorem jest ukazanie w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowych wyzwań strategicznych, przed którymi stają dzisiaj przedsiębiorstwa handlowe. Autor ukazuje podanto prawdopodobne kierunki ewolucji nowoczesnego handlu i towarzyszące im działania marketingowe.

Książka "Strategie rozwoju handlu" - Tomasz Domański - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2005 r.