Tytuł książki:
Strategie przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym
Autor książki:
Krzysztof Fonfara, Marian Gorynia, Eugeniusz Najlepszy, Jerzy Schroeder
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 234 s. |
EAN: | 9788388222337 |
ISBN: | 83-88222-33-3 |
Data: | 2001-01-18 |
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autorzy książki dokonali selekcji prezentowanych w niej zagadnień. W czasie jej pisania starali się przestrzegać dwóch założeń. Z jednej strony chodziło im o prezentację najbardziej istotnych i reprezentatywnych poglądów występujących w literaturze światowej, głównie anglojęzycznej. Z drugiej strony podjęli próbę adaptacji osiągnięć autorów zagranicznych do warunków działania polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji.
Książka "Strategie przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym" - Krzysztof Fonfara, Marian Gorynia, Eugeniusz Najlepszy, Jerzy Schroeder - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.