pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie produktu

Autor książki:

Ireneusz P. Rutkowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 380 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788320819359
ISBN: 978-83-2081-935-9
Data: 2011-06-02
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania. Książka powinna zainteresować studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów.

Książka "Strategie produktu" - Ireneusz P. Rutkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 380 stron i została wydana w 2011 r.