Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 380 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788320819359 |
ISBN: | 978-83-2081-935-9 |
Data: | 2011-06-02 |
Opis książki:
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na: analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym, elementach strategii produktu, metodach analizy i oceny oferty produktowej, strategiach dotychczasowego i nowego produktu. Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania. Książka powinna zainteresować studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów.
Książka "Strategie produktu" - Ireneusz P. Rutkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 380 stron i została wydana w 2011 r.