pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać

Autor książki:

Przemysław Kusztelak

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 258 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375564051
ISBN: 978-83-7556-405-1
Data: 2011-12-22
Cena wydawcy: 64.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dó oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis). W przeciwieństwie jednak do głównego nurtu badań marketingowych z dziedziny strategii produktowych, w książce tej stosowane jest podejście ekonomiczne, opierające się na analizie równowag w modelach teoriogrowych. Uzyskane w ten sposób predykcje teoretyczne są następnie zestawiane z wynikami eksperymentów ekonomicznych.

W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych. Stworzony i dokładnie opisany został również autorski eksperyment pozwalający Czytelnikowi zapoznać się z tą jakże interesującą metodą badawczą od strony praktycznej.

Książka adresowana jest do osób interesujących się tematyką strategii produktowych - zwłaszcza strategii nakierowanych na zwiększenie konkurencyjności, jak również do tych, które chciałyby poznać ekonomię eksperymentalną i nauczyć się, jak przeprowadzać badania eksperymentalne.

Książka "Strategie produktowe. Różnicować czy upodabniać" - Przemysław Kusztelak - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 258 stron i została wydana w 2012 r.