pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Strategie marketingowe

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320820072
ISBN: 978-83-208-2007-2
Data: 2012-05-10
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.

Książka "Strategie marketingowe" - Wojciech Wrzosek - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2012 r.