Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków
Grażyna Golik-Górecka
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 198 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788380884373 |
ISBN: | 978-83-8088-437-3 |
Data: | 2017-03-14 |
Opis książki:
Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?
W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.
Książka "Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych. Studia przypadków" - Grażyna Golik-Górecka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2016 r.