Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Zarządzanie i Marketing |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 222 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788385776673 |
ISBN: | 83-85776-67-2 |
Data: | 2012-06-06 |
Opis książki:
Książkę oparto na obszernej literaturze krajowej i zagranicznej z zakresu bankowości marketingu bankowego i zarządzania strategicznego Wykorzystano również wyniki wielu badań prowadzonych w sektorze usług finansowych w tym wyniki badań własnych przeprowadzonych w ban- kach. Książka jest podzielona na cztery rozdziały. W pierwszym dokonano identyfikacji sektora bankowości detalicznej w Polsce oraz przeprowadzono analizę zewnętrznych uwarunkowań strategii marketingowych banków w obszarze bankowości detalicznej. Rozważania zawarte w rozdziale drugim dotyczą wewnętrznych uwarunkowań strategii marketingowych banków w obszarze bankowości detalicznej. Rozdział trzeci poświęcono identyfikacji i charakterystyce źródeł przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej. W ostatnim rozdziale zawarto rozważania dotyczące podstawowych decyzji o charakterze strategicznym odnoszących się do geograficznego zasięgu działania banków zakresu różnicowania jego działalności oraz dywersyfikacji według grup klientów. Dokonano w nim również oceny przydatności wybranych strategu marketingowych w bankowości detalicznej w Polsce. Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem studentów i pracowników wyższych uczelni o profilu ekonomicznym chcących poszerzyć i zaktualizować wiedzę dotyczącą zmian zachodzących na rynku usług finansowych i możliwych reakcji strategicznych banków na te zmiany Może być również pomocna dla pracowników banków w tym zarówno osób decydujących o kształcie strategii banku specjalistów z zakresu marketingu bankowego jak i pracowników biorących udział w realizacji strategii.
Książka "Strategie marketingowe w bankowości detalicznej" - Janina Harasim - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Zarządzanie i Marketing. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2004 r.