pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie marketingowe w bankowości detalicznej

Autor książki:

Janina Harasim

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Zarządzanie i Marketing
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 222 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788385776673
ISBN: 83-85776-67-2
Data: 2012-06-06
Cena wydawcy: 19.38 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książkę oparto na obszernej literaturze krajowej i zagranicznej z zakresu bankowości marketingu bankowego i zarządzania strategicznego Wykorzystano również wyniki wielu badań prowadzonych w sektorze usług finansowych w tym wyniki badań własnych przeprowadzonych w ban- kach. Książka jest podzielona na cztery rozdziały. W pierwszym dokonano identyfikacji sektora bankowości detalicznej w Polsce oraz przeprowadzono analizę zewnętrznych uwarunkowań strategii marketingowych banków w obszarze bankowości detalicznej. Rozważania zawarte w rozdziale drugim dotyczą wewnętrznych uwarunkowań strategii marketingowych banków w obszarze bankowości detalicznej. Rozdział trzeci poświęcono identyfikacji i charakterystyce źródeł przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej. W ostatnim rozdziale zawarto rozważania dotyczące podstawowych decyzji o charakterze strategicznym odnoszących się do geograficznego zasięgu działania banków zakresu różnicowania jego działalności oraz dywersyfikacji według grup klientów. Dokonano w nim również oceny przydatności wybranych strategu marketingowych w bankowości detalicznej w Polsce. Książka powinna spotkać się z zainteresowaniem studentów i pracowników wyższych uczelni o profilu ekonomicznym chcących poszerzyć i zaktualizować wiedzę dotyczącą zmian zachodzących na rynku usług finansowych i możliwych reakcji strategicznych banków na te zmiany Może być również pomocna dla pracowników banków w tym zarówno osób decydujących o kształcie strategii banku specjalistów z zakresu marketingu bankowego jak i pracowników biorących udział w realizacji strategii.

Książka "Strategie marketingowe w bankowości detalicznej" - Janina Harasim - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Zarządzanie i Marketing. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2004 r.