pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 278 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320812923
ISBN: 83-2081-292-5
Data: 2008-11-19
pozycja niedostępna

Opis książki:

W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach handlowych- istotę i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu- inwetycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce- rozważania na temat wpływu Internetu na przyszłość handlu, roli systemów informacyjnych oraz trendów w zakresie globalizacji.

Książka "Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych" - Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska, Henryk Mruk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 278 stron i została wydana w 2001 r.