Tytuł książki:
Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych
Autor książki:
Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska, Henryk Mruk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 278 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320812923 |
ISBN: | 83-2081-292-5 |
Data: | 2008-11-19 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce przedstawiono zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym :- kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce- znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach handlowych- istotę i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu- inwetycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce- rozważania na temat wpływu Internetu na przyszłość handlu, roli systemów informacyjnych oraz trendów w zakresie globalizacji.
Książka "Strategie marketingowe przędsiębiorstw handlowych" - Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska, Henryk Mruk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 278 stron i została wydana w 2001 r.