Tytuł książki:
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorców na rynkach międzynarodowych
Autor książki:
Jan W. Wiktor, Paweł Chlipała
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788320820218 |
ISBN: | 978-83-208-2021-8 |
Data: | 2012-04-12 |
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Głównym zamierzeniem zespołu autorów niniejszej książki była identyfikacja i ocena strategii marketingu międzynarodowego polskich przedsiębiorstw eksportujących swoje produkty na rynki zagraniczne. Autorzy zaproponowali wielowymiarowe podejście do badania tych strategii. Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy zaprezentowali: ocharakter i znaczenie misji w strategiach rozwoju polskich firm eksportujących, omotywy i uwarunkowania internacjonalizacji działalności polskich eksporterów i, szerzej, eksport jako strategię wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, ostrategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych, osferę instrumentalno-czynnościową marketingu polskich firm na rynkach zagranicznych, ostudia przypadków (case studies) strategii polskich eksporterów.Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnego typu, menedżerów firm eksportujących lub zamierzających wejść na rynki zagraniczne oraz osób odpowiedzialnych za projektowanie i realizację strategii marketingu międzynarodowego.
Książka "Strategie marketingowe polskich przedsiębiorców na rynkach międzynarodowych" - Jan W. Wiktor, Paweł Chlipała - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2012 r.