pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie marketingowe na rynku politycznym

Autor książki:

Michał Jaśniok

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788375261646
ISBN: 978-83-7526-164-6
Data: 2009-10-01
pozycja niedostępna

Opis książki:

Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej nad rywalami w długim okresie. Może także rozwijać więzi między politykiem i wyborcą, a tym samym wpływać na podniesienie jakości życia publicznego.
Osiąganie przewagi na rynku politycznym powinno dokonywać się przez opracowanie i wdrażanie skoordynowanych i dostosowanych do sytuacji politycznej strategii. Kwestiom tym jest poświęcona ta publikacja. Zgromadzony w niej materiał multidyscyplinarny z zakresu zarządzania strategicznego, marketingu, politologii i socjologii, ilustrowany najnowszymi przykładami z życia publicznego, uświadamia złożoność zjawisk wpływających na społeczny odbiór ugrupowania politycznego i osoby polityka.
W książce szczegółowo omówiono: rolę strategii w marketingu politycznym specyfikę działań strategicznych w przestrzeni publicznej proces budowy założeń strategicznych strategie instrumentalne (produktowe, cenowe, dystrybucyjne, promocyjne, personalne), konkurencyjne i relacyjne stosowane na tym rynku nowe koncepcje tworzenia przewagi konkurencyjnej problemy etyczne i inne wyzwania marketingu politycznego modelowe rozwiązanie w zakresie współpracy polityków i wyborców, z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć techniki cyfrowej Książka jest przeznaczona dla polityków, przedstawicieli mass mediów, stowarzyszeń, związków zawodowych oraz innych podmiotów aktywnie włączających się w procesy publiczne.

Książka "Strategie marketingowe na rynku politycznym" - Michał Jaśniok - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2007 r.