pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku

Autor książki:

Maria Sławińska

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 234 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788374171120
ISBN: 978-83-7417-112-X
Data:2001-02-03
Cena wydawcy: 42.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Praca ma charakter studium teoretyczno-empirycznego. W części teoretycznej zostaną wyjaśnione uwarunkowania funkcjonowania współczesnego handlu, ze szczególnym uwzględnieniem procesu globalizacji rynku i jego wpływu na strategie przedsiębiorstw handlowych i wymiary konkurencyjności w sektorze handlu. Przedmiotem rozważań teoretycznych będzie także złożona problematyka konkurencji w ujęciu mikroekonomicznym i metodyka pomiaru przewagi konkurencyjnej. Ponadto w tej części pracy wskazany zostanie schemat analityczny określenia i badania czynników konkurencyjności w handlu detalicznym. Ustalone w drodze dedukcji czynniki konkurencyjności będą poddane weryfikacji w części empirycznej pracy.

Książka "Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku" - Maria Sławińska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.