Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku
Maria Sławińska
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 234 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788374171120 |
ISBN: | 978-83-7417-112-X |
Data: | 2001-02-03 |
Opis książki:
Praca ma charakter studium teoretyczno-empirycznego. W części teoretycznej zostaną wyjaśnione uwarunkowania funkcjonowania współczesnego handlu, ze szczególnym uwzględnieniem procesu globalizacji rynku i jego wpływu na strategie przedsiębiorstw handlowych i wymiary konkurencyjności w sektorze handlu. Przedmiotem rozważań teoretycznych będzie także złożona problematyka konkurencji w ujęciu mikroekonomicznym i metodyka pomiaru przewagi konkurencyjnej. Ponadto w tej części pracy wskazany zostanie schemat analityczny określenia i badania czynników konkurencyjności w handlu detalicznym. Ustalone w drodze dedukcji czynniki konkurencyjności będą poddane weryfikacji w części empirycznej pracy.
Książka "Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku" - Maria Sławińska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.