Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 508 s. |
Wymiar: | 166x238 mm |
EAN: | 9788301140854 |
ISBN: | 978-83-0114-085-4 |
Data: | 2008-11-18 |
Opis książki:
Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów.
Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej.
W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja.
Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.
Książka "Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa" - Zdzisław Pierścionek - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 508 stron i została wydana w 2007 r.