pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 508 s.
Wymiar: 166x238 mm
EAN: 9788301140854
ISBN: 978-83-0114-085-4
Data: 2008-11-18
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów.
Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej.
W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja.
Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.

Książka "Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa" - Zdzisław Pierścionek - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 508 stron i została wydana w 2007 r.