Strategie i innowacje organizacyjne w polskich uczelniach

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 314 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788323347279 |
ISBN: | 978-83-2334-727-9 |
Data: | 2019-11-26 |
Opis książki:
Książka Strategie i innowacje organizacyjne w polskich uczelniach analizuje problem współczesnego zarządzania w obszarze strategii i innowacji na uczelniach i podejmuje kwestie obecnych zmian w systemie szkolnictwa wyższego w Polsce. Walor publikacji stanowi różnorodność tematyki poszczególnych rozdziałów. Ich autorami są osoby o znaczącym dorobku naukowym i doświadczeniu praktycznym w zakresie ładu akademickiego i zarządzania instytucjami szkolnictwa wyższego. Monografia stanowić będzie ważną pozycję dla czytelników, których zainteresowania naukowe obejmują zarządzanie w sektorze szkolnictwa wyższego. Polecam ją zarówno osobom zarządzającym uczelniami wyższymi, jak i całemu środowisku naukowemu.
Z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Piaseckiego
Książka "Strategie i innowacje organizacyjne w polskich uczelniach" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 314 stron i została wydana w 2019 r. Cena 33.99 zł. Zapraszamy na zakupy!