Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320814477 |
ISBN: | 83-208-1447-2 |
Data: | 2006-11-15 |
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce omówiono: cenę jako element rynku, znaczenie kosztów w kształtowaniu cen, metody ustalania cen, wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania cenowych strategii przedsiębiorstw, podstawowe strategie cenowe, strategie cenowe na wybranych rynkach, badania marketingowe w procesie formułowania strategii cenowej.
Książka "Strategie cenowe. Seria: Marketing bez tajemnic" - Paweł Waniowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2003 r.