pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategiczny brand marketing

Autor książki:

Jarek Szczepański

Dane szczegółowe:
Wydawca: OnePress / Helion
Rok wyd.: 2024
Oprawa: miękka
Wymiar: 235x158 mm
EAN: 9788328917828
ISBN: 978-83-2891-782-8
Data: 2024-12-05
55.91 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje. To, co jest naprawdę trudne, to dokonywanie właściwych wyborów. Tej sztuce Jarek Szczepański radzi poświęcić czas. A brand marketing? A zrozumienie zasad rządzących rynkiem? Kwestie związane z innowacjami i rynkową strategią marki? A skuteczność w działaniu czy to jako producenta, czy to jako detalisty? Te wszystkie zagadnienia przybliży Ci Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Trzecie wydanie bestsellera zostało poszerzone o rozdział w całości poświęcony formatom detalicznym, czyli różnym sposobom handlowania.

Książka "Strategiczny brand marketing" - Jarek Szczepański - oprawa miękka - Wydawnictwo OnePress / Helion. Książka posiada 0 stron i została wydana w 2024 r. Cena 55.91 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.