pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategiczne zarządzanie marketingowe

Autor książki:

Jean-Jacques Lambin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2001
Oprawa: twarda
Ilość stron: 596 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788301133672
ISBN: 83-01-13367-8
Data:2001-01-15
Cena wydawcy: 60.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Profesor Jean-Jeaques Lambin jest jednym z najbardziej znanych autorów publikujących w języku francuskim. Książka jego stanowi pierwsze całościowe ujęcie tematu marketingu strategicznego. Firmy wracają do zarządzania strategicznego jako głównej podstawy działania firmy dążącej do rozwoju rynku. Celem pracy jest wyjaśnienie ideologicznego i operacyjnego wymiaru marketingu. Publikacja składa się z pięciu części poruszających następujące bloki tematyczne - zmieniającą się rolę marketingu w systemie wymiany, zachowania nabywcze, proces rozwoju strategii marketingowej, strategie funkcjonalne (marketing-mix), a także studium przypadków firm europejskich.

Książka "Strategiczne zarządzanie marketingowe" - Jean-Jacques Lambin - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 596 stron i została wydana w 2001 r.