Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 596 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788301133672 |
ISBN: | 83-01-13367-8 |
Data: | 2001-01-15 |
Opis książki:
Profesor Jean-Jeaques Lambin jest jednym z najbardziej znanych autorów publikujących w języku francuskim. Książka jego stanowi pierwsze całościowe ujęcie tematu marketingu strategicznego. Firmy wracają do zarządzania strategicznego jako głównej podstawy działania firmy dążącej do rozwoju rynku. Celem pracy jest wyjaśnienie ideologicznego i operacyjnego wymiaru marketingu. Publikacja składa się z pięciu części poruszających następujące bloki tematyczne - zmieniającą się rolę marketingu w systemie wymiany, zachowania nabywcze, proces rozwoju strategii marketingowej, strategie funkcjonalne (marketing-mix), a także studium przypadków firm europejskich.
Książka "Strategiczne zarządzanie marketingowe" - Jean-Jacques Lambin - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 596 stron i została wydana w 2001 r.