Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Key Text |
Oprawa: | miękka |
EAN: | 9788387251505 |
ISBN: | 83-87251-50-X |
Data: | 2006-01-11 |
Opis książki:
Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego studentów konsultantów i menedżerów oraz tych którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyraźnej orientacji rynkowej w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja. W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej jej implementacji a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.
Książka "Strategiczne zarządzanie marketingiem" - Ilona Penc-Pietrzak - oprawa miękka - Wydawnictwo Key Text.