pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategiczne zarządzanie marketingiem

Autor książki:

Ilona Penc-Pietrzak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Key Text
Oprawa: miękka
EAN: 9788387251505
ISBN: 83-87251-50-X
Data: 2006-01-11
Cena wydawcy: 37.35 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego studentów konsultantów i menedżerów oraz tych którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyraźnej orientacji rynkowej w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja. W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej jej implementacji a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.

Książka "Strategiczne zarządzanie marketingiem" - Ilona Penc-Pietrzak - oprawa miękka - Wydawnictwo Key Text.