Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Key Text |
Rok wyd.: | 1999 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788364928246 |
ISBN: | 978-83-6492-824-6 |
Data: | 2021-04-20 |
Opis książki:
Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa precyzją i wyobraźnią. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie uznaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości firmy wymaga bowiem myślenia strategicznego o wyraźnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe potrzeby klientów oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej efektywny niż robi to konkurencja. W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Zawiera ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, szczegółową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji, a także auditingu i kontroli jej skutecznego wdrażania.
Książka "Strategiczne zarządzanie marketingiem" - Ilona Penc-Pietrzak - oprawa miękka - Wydawnictwo Key Text. Książka posiada 264 stron i została wydana w 1999 r.