Strategiczne zarządzanie marką w polityce i biznesie
Bartolomeo Rafael Bialas
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 248 s. |
EAN: | 9788382093216 |
ISBN: | 978-83-8209-321-6 |
Data: | 2024-11-22 |
Opis książki:
Konsumenci polityczni poszukują nowych doznań emocjonalnych w środowisku politycznym; poszukują oni także klarowności komunikacji politycznej i konsekwencji w realizowaniu wyborczych obietnic. Stosowane dotychczas techniki marketingu politycznego powoli tracą swoją skuteczność. Zatopieni w kulturze konsumeryzmu konsumenci żądają większej uczciwości od marek, także tych politycznych. Zmieniająca się kultura globalna wpływa na zmianę kultury politycznej. Westernizacja polityki zastąpiona zostaje przez brandyzację. Niniejsza publikacja dotyczy zagadnienia, które w ostatnich dziesięcioleciach nabrało ważnego znaczenia zarówno w obszarze szeroko pojętego biznesu, jak i polityki. Pomimo tego, że o marce napisano już przez ten czas bardzo wiele, Bartolomeo Rafael Bialas prezentuje innowacyjny punkt widzenia, ściśle łącząc obszary związane z brandingiem, psychologią i antropologią konsumencką oraz polityką. Autor doszukuje się wspólnego podłoża i mechanizmów tych pozornie odrębnych, wydawałoby się, światów, stosując porównania i opisując analogie.
Książka "Strategiczne zarządzanie marką w polityce i biznesie" - Bartolomeo Rafael Bialas - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2024 r.