pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategiczne zarządzanie innowacjami

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788376414591
ISBN: 978-83-7641-459-1
Data: 2011-11-29
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Na znaczny potencjał rozwoju polskiego rynku informatycznego wpływają zarówno wysokie kompetencje naszych specjalistów IT, jak i liczebność małych i średnich firm IT. Informatyka jest wskazywana jako jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Polski. Z jednej strony uważa się, że kluczem rozwoju konkurencyjnego rynku IT jest innowacyjność przedsiębiorstw, a z drugiej - brak badań i publikacji w języku polskim poświęconych problematyce strategii konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw IT. Niniejsza książka odpowiada na potrzeby praktyki w tym zakresie, uwzględniając specyfikę mniejszych firm i charakter polskiego rynku IT. Autorzy, stosując podejście inżynierskie (systemowe), proponują oryginalne rozwiązania metodyczne do analizy strategicznej i zarządzania innowacjami w firmach IT. Autorzy opierają się na obszernej literaturze tematu oraz na własnych badaniach empirycznych dotyczących przedsiębiorstw IT. Taki sposób ujęcia tematu ułatwia zastosowanie proponowanych rozwiązań metodycznych w rzeczywistych projektach

Książka "Strategiczne zarządzanie innowacjami" - Michał Żebrowski, Kazimierz Waćkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2011 r.