pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategiczne podejście do klientów

Autor książki:

Stanley A. Brown

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2003
Oprawa: miękka
Ilość stron: 366 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320814767
ISBN: 83-208-1476-6
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 52.20 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce autor przedstawia rozważania teoretyczne oraz rady praktyczne na temat zasad działania przedsiębiorstwa w celu zwiększenia satysfakcji jego klientów, a także narzędzia i modele budowania stosunków partnerskich z klientami. Ponadto wskazuje on, w jakich klientów warto najbardziej inwestować. Książka jest przeznaczona dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów oraz słuchaczy studiów podyplomowych, ale zainteresuje na pewno także praktyków gospodarczych.

Książka "Strategiczne podejście do klientów" - Stanley A. Brown - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 366 stron i została wydana w 2003 r.