Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 366 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320814767 |
ISBN: | 83-208-1476-6 |
Data: | 2006-11-15 |
Cena wydawcy: 52.20 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce autor przedstawia rozważania teoretyczne oraz rady praktyczne na temat zasad działania przedsiębiorstwa w celu zwiększenia satysfakcji jego klientów, a także narzędzia i modele budowania stosunków partnerskich z klientami. Ponadto wskazuje on, w jakich klientów warto najbardziej inwestować. Książka jest przeznaczona dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów oraz słuchaczy studiów podyplomowych, ale zainteresuje na pewno także praktyków gospodarczych.
Książka "Strategiczne podejście do klientów" - Stanley A. Brown - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 366 stron i została wydana w 2003 r.