Tytuł książki:
Strategiczne planowanie marketingowe
Autor książki:
Ryszard Kłeczek, Witold Kowal, Jarosław Woźniczka
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 1999 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 414 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788320813470 |
ISBN: | 83-208-1347-6 |
Data: | 2006-11-15 |
Cena wydawcy: 41.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce omówione są kolejne etapy procesu strategicznego planowania marketingowego:*określenie misji przedsiębiorstwa i wyodrębnienie strategicznych jednostek biznesu*przygotowanie analizy sytuacji*wyznaczanie celów strategicznych*formułowanie strategii alternatywnych i wybór najlepszej*przygotowanie planów taktycznych*określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego*organizację, wdrożenie i kontrolę realizacji strategii.
Książka "Strategiczne planowanie marketingowe" - Ryszard Kłeczek, Witold Kowal, Jarosław Woźniczka - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 414 stron i została wydana w 1999 r.