pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategiczna karta wyników

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 276 s.
Wymiar: 163x235 mm
EAN: 978830114746402
ISBN: 978-83-0114-746-4
Data: 2011-11-07
Cena wydawcy: 57.65 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"W Sears skutecznie wdrażamy zasady strategicznej karty wyników, nadając ostateczny kształt procesowi naszej transformacji. Gorąco popieram pomysły Kaplana i Nortona dotyczące przekazywania wizji i realizacji strategii. Wprowadzając je, nasze przedsiębiorstwo będzie mogło skutecznie wkroczyć na nową drogę rozwoju".
Richard T. Quinn

Książka "Strategiczna karta wyników" - Robert S. Kaplan, David P. Norton - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2007 r.