Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 276 s. |
Wymiar: | 163x235 mm |
EAN: | 978830114746402 |
ISBN: | 978-83-0114-746-4 |
Data: | 2011-11-07 |
Cena wydawcy: 57.65 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
"W Sears skutecznie wdrażamy zasady strategicznej karty wyników, nadając ostateczny kształt procesowi naszej transformacji. Gorąco popieram pomysły Kaplana i Nortona dotyczące przekazywania wizji i realizacji strategii. Wprowadzając je, nasze przedsiębiorstwo będzie mogło skutecznie wkroczyć na nową drogę rozwoju".
Richard T. Quinn
Książka "Strategiczna karta wyników" - Robert S. Kaplan, David P. Norton - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2007 r.