pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 276 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301147464
ISBN: 978-83-0114-746-4
Data: 2012-11-30
73.01 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W niniejszej publikacji autorzy prezentują, uznany za rewolucyjny, system mobilizowania ludzi do wypracowania misji przedsiębiorstwa. Jest to system zarządzania oparty na całościowym pomiarze zrównoważonych zestawień wskaźników, łączący przyszłe tj. strategiczne cele ze wskaźnikami dotyczącymi bieżących zadań.

W Sears skutecznie wdarażamy zasady strategicznej karty wyników, nadając ostateczny kształt procesowi naszej transformacji. Gorąco popieram pomysły Kaplana i Nortona dotyczące przekazywania wizji i realizacji strategii. Wprowadzając je, nasze przedsiębiorstwo będzie mogło skutecznie wkroczyć na nową drogę rozwoju.

Richard T. Quinn, Wiceprezes ds. Jakości Korporacji Sears, Roebuck & Company

Książka "Strategiczna karta wyników. Jak przełożyć strategię na działanie" - Robert S. Kaplan, David P. Norton - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2012 r. Cena 73.01 zł. Zapraszamy na zakupy!