Strategiczna karta wyników firm usługowych
Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301162597 |
ISBN: | 978-83-0116-259-7 |
Data: | 2010-04-22 |
Opis książki:
Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system.
Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.
Książka adresowana jest do: -menedżerów firm usługowych, -specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności, -studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej, -przedsiębiorców.
Książka "Strategiczna karta wyników firm usługowych" - Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2013 r.