pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategiczna karta wyników firm usługowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301162597
ISBN: 978-83-0116-259-7
Data: 2010-04-22
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system.
Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA.
Książka adresowana jest do: -menedżerów firm usługowych, -specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności, -studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej, -przedsiębiorców.

Książka "Strategiczna karta wyników firm usługowych" - Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2013 r.