pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategia public relations

Autor książki:

Sandra Oliver

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 164 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788320815771
ISBN: 83-208-1577-0
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc różne modele i teorie zarządzania, autorka omówiła tworzenie skutecznych strategii PR w kontekście m.in. zarządzania strategicznego firmą, działania kierownictwa firmy, zarządzania zasobami ludzkimi, działalności marketingowej firmy, wpływu globalizacji na działania PR oraz ich skuteczność.
Książka jest adresowana do studentów zarządzania, socjologii, psychologii, a także praktyków PR zajmujących się na co dzień kształtowaniem wizerunku firmy.

Książka "Strategia public relations" - Sandra Oliver - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2005 r.