Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 164 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788320815771 |
ISBN: | 83-208-1577-0 |
Data: | 2006-11-15 |
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc różne modele i teorie zarządzania, autorka omówiła tworzenie skutecznych strategii PR w kontekście m.in. zarządzania strategicznego firmą, działania kierownictwa firmy, zarządzania zasobami ludzkimi, działalności marketingowej firmy, wpływu globalizacji na działania PR oraz ich skuteczność.
Książka jest adresowana do studentów zarządzania, socjologii, psychologii, a także praktyków PR zajmujących się na co dzień kształtowaniem wizerunku firmy.
Książka "Strategia public relations" - Sandra Oliver - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 164 stron i została wydana w 2005 r.