pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategia produktu. Seria: Marketing bez tajemnic

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 230 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788320813456
ISBN: 83-208-1345-X
Data: 2007-01-24
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W gospodarce rynkowej właściwa strategia produktu jest kluczem do osiągnięcia sukcesów przedsiębiorstwa na rynku. W książce autorzy pokazują - na podstawie przykładów - jak tworzyć strategie produktów, aby produkt został zauważony i kupiony przez nabywcę. Omawiają, co jest istotą produktu, jakie znaczenie mają marka, opakowanie i etykieta oraz przedstawiają cykl życia produktu, którego znajomość jest niezbędna przy budowie jego strategii. Sporo miejsca poświęcają też omówieniu strategii nowego produktu - poczynając od sposobów kreowania pomysłów na nowe produkty, przez selekcję, rozwój testowanie koncepcji, aż po strategie wprowadzania nowego produktu na rynek.

Książka "Strategia produktu. Seria: Marketing bez tajemnic" - Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 230 stron i została wydana w 2001 r.