pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategia marki. Seria: Marketing bez tajemnic

Autor książki:

Jerzy Altkorn

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 1999
Oprawa: miękka
Ilość stron: 194 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788320813494
ISBN: 83-208-1349-2
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 23.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka:*wyjaśnia podstawowe pojęcia związane ze strategią marki*przedstawia markę z punktu widzenia jej przydatności w różnych warunkach*wskazuje, jak wykorzystać markę firmy, aby zdobywać i utrzymywać rynki oraz rozwijać międzynarodową kooperację i wymianę.

Książka "Strategia marki. Seria: Marketing bez tajemnic" - Jerzy Altkorn - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 194 stron i została wydana w 1999 r.