Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 1999 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 194 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788320813494 |
ISBN: | 83-208-1349-2 |
Data: | 2006-11-15 |
Cena wydawcy: 23.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka:*wyjaśnia podstawowe pojęcia związane ze strategią marki*przedstawia markę z punktu widzenia jej przydatności w różnych warunkach*wskazuje, jak wykorzystać markę firmy, aby zdobywać i utrzymywać rynki oraz rozwijać międzynarodową kooperację i wymianę.
Książka "Strategia marki. Seria: Marketing bez tajemnic" - Jerzy Altkorn - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 194 stron i została wydana w 1999 r.