Tytuł książki:
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki
Autor książki:
Maciej Tesławski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 284 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788363566418 |
ISBN: | 978-83-6356-641-8 |
Data: | 2015-03-19 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie!
W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega!
Książka "Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki" - Maciej Tesławski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2015 r.