Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 460 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788362195787 |
ISBN: | 978-83-62195-78-7 |
Data: | 2010-12-07 |
Opis książki:
Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu.
Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat — zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.
Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią.
Książka "Strategia konkurencji" - Michael E. Porter - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 460 stron i została wydana w 2010 r.