pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategia konkurencji

Autor książki:

Michael E. Porter

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 460 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788362195787
ISBN: 978-83-62195-78-7
Data: 2010-12-07
Cena wydawcy: 69.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu.
Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat — zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.
Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią.

Książka "Strategia konkurencji" - Michael E. Porter - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 460 stron i została wydana w 2010 r.