Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe
Michael E. Porter
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 464 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788388970870 |
ISBN: | 83-88970-87-9 |
Data: | 2006-01-09 |
Opis książki:
Strategia konkurencji Michaela E. Portera, to klasyczne dzieło na ten temat. Światowy bestseller, który od lat stanowi źródło wiedzy o strategii działania firm. " Książka - jak czytamy w przedmowie autora - została napisana z myślą o praktykach, odczuwających potrzebę opracowania strategii dla konkretnego przedsiębiorstwa, oraz naukowcach, którzy starają się lepiej zrozumieć konkurencje. Jest ona adresowana również do innych osób pragnących zrozumieć swój sektor i swoich konkurentów. Analiza konkurencji jest ważna nie tylko przy formułowaniu strategii przedsiębiorstwa, lecz także dla korporacji, marketingu, analizy papierów wartościowych i wielu innych dziedzin gospodarki. Mam nadzieję, ze książka dostarczy przydatnej wiedzy praktykom pełniącym funkcje na różnych szczeblach organizacyjnej hierarchii."
Książka "Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów. Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe" - Michael E. Porter - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 464 stron i została wydana w 2006 r.