Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 520 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320814743 |
ISBN: | 83-208-1474-X |
Data: | 2006-11-15 |
Cena wydawcy: 62.91 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Rozwój światowej gospodarki sprawia, że coraz więcej firm ma charakter ponadnarodowy działają w wielu państwach, często wręcz w skali globalnej. Strategie ich funkcjonowania muszą więc z jednej strony uwzględniać wiele czasami odmiennych wyzwań płynących z różnych rynków, a z drugiej stanowić jednak spójną strategię działania całej firmy. Autor przedstawił zasady tworzenia skutecznej strategii globalnej i osiągania globalnej integracji. Zilustrował je wieloma przykładami, a każdy rozdział kończą pytaniaproblemy ułatwiające zrozumienie tych skomplikowanych zjawisk gospodarczych.
Książka "Strategia globalna" - George S. Yip - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 520 stron i została wydana w 2004 r.