Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 124 s. |
Wymiar: | 135x215 mm |
EAN: | 9788363773281 |
ISBN: | 978-83-63773-28-1 |
Data: | 2013-05-24 |
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Innowacja to dla jednych magia dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje jak uczynić innowację sposobem na biznes. - Sławomir Lachowski twórca m Banku i Multi Banku Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach... - Zbigniew Lewicki Dyrektor d s Rozwoju Unilever Rosja-Afryka-Turcja-Środkowy Wschód Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym. - Jan Czeremcha Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A. Rewelacyjna książka łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia które pomogą każdemu kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller. - Tomasz Rudolf Współzałożyciel Innovatika Tomasz Szczęsny. Założyciel 4 innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu INSEAD Francja. Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum Nowy Jork. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.Książka "Strategia 2 w 1" - Tomasz Szczęsny - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 124 stron i została wydana w 2013 r.