pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategia 2 w 1

Autor książki:

Tomasz Szczęsny

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 124 s.
Wymiar: 135x215 mm
EAN: 9788363773281
ISBN: 978-83-63773-28-1
Data: 2013-05-24
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Innowacja to dla jednych magia dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje jak uczynić innowację sposobem na biznes. - Sławomir Lachowski twórca m Banku i Multi Banku Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach... - Zbigniew Lewicki Dyrektor d s Rozwoju Unilever Rosja-Afryka-Turcja-Środkowy Wschód Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym. - Jan Czeremcha Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A. Rewelacyjna książka łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia które pomogą każdemu kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller. - Tomasz Rudolf Współzałożyciel Innovatika Tomasz Szczęsny. Założyciel 4 innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu INSEAD Francja. Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum Nowy Jork. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Książka "Strategia 2 w 1" - Tomasz Szczęsny - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 124 stron i została wydana w 2013 r.