Tytuł książki:
Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie
Autor książki:
Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch, Stephen Blanchette
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Saatchi |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 246 s. |
Wymiar: | 185x245 mm |
EAN: | 9788393239900 |
ISBN: | 978-83-9323-990-0 |
Data: | 2012-12-11 |
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Storytelling stał się ideą, bez której trudno sobie wyobrazić debatę o przyszłości marek. Jednak firmy wciąż nie mają pewności, jak i dlaczego storytelling może zmienić je na lepsze. Po co opowiadać? Jak skonstruować przekonująca opowieść? Jak opowiadać by wspierać markę? Tę książkę napisali praktycy dla praktyków, poprzez przykłady z życia wzięte, proste wytyczne i praktyczne narzędzia książka inspiruje do zastosowania storytellingu przy pracy z marką - w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Książka "Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie" - Klaus Fog, Christian Budtz, Philip Munch, Stephen Blanchette - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Saatchi. Książka posiada 246 stron i została wydana w 2011 r.