pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Stawka większa niż biznes. Strategie rozwoju firm rodzinnych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326432927
ISBN: 978-83-2643-292-7
Data: 2014-05-26
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Prowadzenie firmy rodzinnej jest wielką sztuką, ale też wielką szansą. Przedsiębiorstwa rodzinne mają ogromny wkład w tworzenie nowych miejsc pracy, w kształcenie zawodowe, wpływają na eksport i rozwój gospodarki narodowej. Są uosobieniemkapitalizmu z ludzką twarzą": opłacalnego ekonomicznie i odpowiedzialnego społecznie. Styk biznesu i rodziny prowadzi jednak do szczególnych zależności. Rodzina może być albo największą wartością przedsiębiorstwa, albo jego największym problemem. Dlatego świadomość zachodzących w przedsiębiorstwie interakcji oraz uwzględnienie ich w procesie budowy strategii i przy podejmowaniu bieżących decyzji może przyczynić się do uniknięcia klasycznych błędów zarządzania i osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. Autorzy odpowiadają na niezwykle ważne pytania: Skąd biorą się siła i potencjał rozwoju firm rodzinnych? Jakie zagrożenia wynikają z rodzinnego charakteru firm? Jaki wpływ na wybory strategiczne mają wartości i jak można je odkodować? Co jest ważne w definiowaniu przewagi konkurencyjnej firmy? Jak przekładać plany na biznesową codzienność i jak wzmacniać strategię?

Książka "Stawka większa niż biznes. Strategie rozwoju firm rodzinnych" - Adrianna Lewandowska, Peter May - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2014 r.