Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce
Mariusz Sagan
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 155x230 mm |
EAN: | 9788376413082 |
ISBN: | 978-83-7641-308-2 |
Data: | 2010-10-22 |
Opis książki:
Z recenzji dr Danuty Dudkiewicz-Zimny: Książka jest rezultatem badań dotyczących trudnej i złożonej problematyki jaką jest standaryzacja strategii marketingowej. Ze względu na nowatorskie ujęcie tematu, bogatą treść osadzoną nie tylko na doświadczeniach polskich, ale także światowych i wnioski odnoszące się do praktyki biznesu, zasługuje ona na szczególną uwagę i uznanie. Napisana jasnym i zrozumiałym językiem stanowi w istocie kompletny i błyskotliwy wykład na niewątpliwie złożony i budzący kontrowersje temat, jakim jest standaryzacja programów marketingowych. Zastosowany w pracy logiczny podział treści pozwolił ująć analizowaną problematykę w perspektywie teoretycznej oraz praktyki działalności korporacji międzynarodowych, zwłaszcza na rynku FMCG w Polsce. Książka przeznaczona jest dla studentów na kierunkach zarządzanie, ekonomia oraz międzynarodowe stosunki gospodarcze, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, a także dla doktorantów. Powinna być także użyteczna dla menedżerów zatrudnionych w tych polskich przedsiębiorstwach, które prowadzą lub zamierzają rozpocząć ekspansje na rynki zagraniczne, gdyż przedstawia pewien model prowadzenia biznesu, który odnosi sukcesy w skali międzynarodowej.
Książka "Standaryzacja instrumentów marketingu-mix na przykładzie korporacji międzynarodowych w Polsce" - Mariusz Sagan - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2010 r.