Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 296 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788388970573 |
ISBN: | 83-88970-57-7 |
Data: | 2006-01-09 |
Opis książki:
Mówią, że warto robić z tobą interesy. Polecają cię z czystym sumieniem. Witają cię ciepłym głosem, gdy do nich dzwonisz. Wierzą ci na słowo. Bez wahania kupują to, co im oferujesz i akceptują ceny, jakie im podajesz. Kim oni są? Klientami, którzy trafiają do ciebie przez referencje. Rozejrzyj się dookoła. Naucz się docierać do ludzi, którzy znają ludzi, którzy znają jeszcze innych ludzi. Zbuduj sieć złotych kontaktów. Zostań najbardziej rozchwytywanym człowiekiem w branży. Wprowadź w swojej firmie System sprzedaży przez referencje. Chwileczkę. Czy myślisz, że skoro znasz wielu ludzi, to oni automatycznie polecają cię innym? Nie. To tak nie działa. Chcesz dostawać referencje? Przywołuj je sam. Podejmij tę nową dla ciebie, wymagającą i ambitną, ale też wyjątkowo dobrze płatną pracę. Joanne S. Black, czołowy amerykański autorytet w dziedzinie sprzedaży przez referencje, podpowie ci,: - jak docierać do decydentów w firmach, z którymi chcesz robić interesy, - jak przyciągać tylko tych klientów, którzy spełniają twoje kryteria, - jak zbudować sieć kontaktów handlowych w nowymmiejscu pracy, - jakich ludzi, w jakich sytuacjach powinieneś prosić o referencje, - jak sprawić, bywszyscy ludzie w firmie stali się twoimi źródłami referencji, - jak przyciągnąć uwagę w pierwszych 10 sekundach rozmowy, - jak zdobyć szczegółowe informacje o kliencie przed pierwszym spotkaniem.
Książka "Sprzedaż przez referencje. Seria: Sukces w biznesie" - Joanne S. Black - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2006 r.