Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788326438103 |
ISBN: | 978-83-2643-810-3 |
Data: | 2012-06-05 |
Opis książki:
Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, czy zajmujesz się projektowaniem powierzchni handlowych, czy tylko chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów, ta książka zmieni twój sposób patrzenia na zakupy.Aż 80% czasu klienci przeznaczają na przemieszczanie się po sklepie, a nie na robienie właściwych zakupów. Oznacza to, że nie są oni skoncentrowani wyłącznie na wrzucaniu produktów do koszyka. Kluczem do sukcesu jest więc odpowiednie zwrócenie uwagi klienta.
Autor podkreśla, że: * nawet drobne zmiany w sposobie ekspozycji towaru mogą przynieść spektakularne efekty, * wdrażanie kosztownych strategii najczęściej nie poprawia wyników sprzedaży, * czasem należy zaoferować mniej aby sprzedać więcej.
Książka jest przeznaczona dla zarządzających ekspozycją towarów zarówno w sieciach marketów, jak i w małych i średnich sklepach. Może być też bardzo interesującą lekturą dla samych klientów.
Herb Sorensen jest wybitnym autorytetem w dziedzinie obserwacji i badań zachowań klientów. Od ponad 35 lat zajmuje się prowadzeniem badań w wielu krajach. Opatentowana przez niego technologia Path Tracker? przyczyniła się do zrewolucjonizowania strategii marketingowych w sprzedaży detalicznej.
Podsuń właściwy produkt, właściwemu klientowi, we właściwym czasie!
Książka "Sprzedaż od pierwszego wejrzenia" - Herb Sorensen - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2012 r.