Tytuł książki:
Sprzedawcy wartości. Zarządzanie ofertą wartości handlowej
Autor książki:
James C. Anderson, Nirmalya Kumar, James A. Naruc
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788326444951 |
ISBN: | 978-83-2644-495-1 |
Data: | 2013-08-02 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Aby przedsiębiorca mógł czerpać zyski z wartości swojej oferty, musi umieć przekonująco wykazywać i dokumentować jej przewagę nad najlepszymi nawet propozycjami alternatywnymi. Autorzy książki przedstawiają szczegółowy, metodyczny opis zarządzania wartością dla klienta oraz wdrażania go w praktyce. Przybliżają zagadnienie pojęcia wartości i przechodzą dalej aż do kwestii zysków z dostarczanej klientom wartości. Podają również liczne przykłady firm z różnych branż i krajów w celu przejrzystego zilustrowania przedstawionej koncepcji. Dzięki książce można dowiedzieć się, jak; ?formułować ofertę opartą na wartości, ?uzasadniać i dokumentować wartość swojej oferty, ?dostosowywać ofertę do klienta, ?opierać sprzedaż na wartości, a nie na cenie.Publikacja pomoże dyrektorom, kierownikom działów marketingu i kierownikom działów sprzedaży czerpać korzyści z wartości oferowanej docelowym klientom przez własną propozycję rynkową, James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A, Narus, naukowcy specjalizujący się w dziedzinie marketingu, rozwijali i doskonalili sposoby podejścia do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania.
Książka "Sprzedawcy wartości. Zarządzanie ofertą wartości handlowej" - James C. Anderson, Nirmalya Kumar, James A. Naruc - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2013 r.