pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sprzedawcy wartości. Zarządzanie ofertą wartości handlowej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788326444951
ISBN: 978-83-2644-495-1
Data: 2013-08-02
pozycja niedostępna

Opis książki:

Aby przedsiębiorca mógł czerpać zyski z wartości swojej oferty, musi umieć przekonująco wykazywać i dokumentować jej przewagę nad najlepszymi nawet propozycjami alternatywnymi. Autorzy książki przedstawiają szczegółowy, metodyczny opis zarządzania wartością dla klienta oraz wdrażania go w praktyce. Przybliżają zagadnienie pojęcia wartości i przechodzą dalej aż do kwestii zysków z dostarczanej klientom wartości. Podają również liczne przykłady firm z różnych branż i krajów w celu przejrzystego zilustrowania przedstawionej koncepcji. Dzięki książce można dowiedzieć się, jak; formułować ofertę opartą na wartości, uzasadniać i dokumentować wartość swojej oferty, dostosowywać ofertę do klienta, opierać sprzedaż na wartości, a nie na cenie.

Publikacja pomoże dyrektorom, kierownikom działów marketingu i kierownikom działów sprzedaży czerpać korzyści z wartości oferowanej docelowym klientom przez własną propozycję rynkową, James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A, Narus, naukowcy specjalizujący się w dziedzinie marketingu, rozwijali i doskonalili sposoby podejścia do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania.

Książka "Sprzedawcy wartości. Zarządzanie ofertą wartości handlowej" - James C. Anderson, Nirmalya Kumar, James A. Naruc - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2013 r.