pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Autor książki:

Harry Beckwith

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324600199
ISBN: 83-246-0019-1
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie
  • Sztuka przeprowadzania ankiet
  • Kreowanie nazwy i marki
  • Podtrzymywanie relacji z klientem

Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego -- to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru.

Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług/" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy. Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania -- to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia.

  • Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług
  • Właściwe przeprowadzanie ankiet
  • Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa
  • Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych
  • Poznanie sposobu myślenia klientów
  • Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej
  • Wybór właściwej nazwy i marki
  • Utrzymywanie grupy lojalnych klientów
Odkryj nowe, rewolucyjne sposoby na rozwinięcie swojej firmy.

Książka "Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" - Harry Beckwith - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2006 r.