Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
Harry Beckwith
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324600199 |
ISBN: | 83-246-0019-1 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie- Sztuka przeprowadzania ankiet
- Kreowanie nazwy i marki
- Podtrzymywanie relacji z klientem
Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego -- to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru.
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług/" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy. Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania -- to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia.
- Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług
- Właściwe przeprowadzanie ankiet
- Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa
- Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych
- Poznanie sposobu myślenia klientów
- Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej
- Wybór właściwej nazwy i marki
- Utrzymywanie grupy lojalnych klientów
Książka "Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" - Harry Beckwith - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2006 r.