Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 277 s. |
EAN: | 9788363773038 |
ISBN: | 978-83-63773-03-8 |
Data: | 2012-11-15 |
Opis książki:
W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja.Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade wszystko osiągać zamierzone cele.
To nowe ukierunkowane na zmianę podejście jest kolejnym krokiem w ewolucji sprzedaży, które pozwoli stworzyć głębsze, przynoszące większe zyski związki z klientami.
W dzisiejszym świecie zmiana stanowi imperatyw. Aby odnieść sukces w biznesie XXI wieku, sprzedawcy i ich firmy muszą nie tylko przystosować się do zmian, ale kierować nini, uzyskując dla swoich klientów realne korzyści.
Podczas dwudziestu lat pracy - ostatnio dla Microsoftu - Brett Clay zebrał kompletne informacje pozwalające sprzedawcom zorientowanym na zmianę odnaleźć klucz do sprawnego działania w nowej rzeczywistości.
Kto przeczyta ,,Sprzedając zmianę ten dowie się, jak: zwiększyć swój dochód i zysk osiągnąć i utrzymać wyższe marże stać się dla swoich klientów strategicznym źródłem pokonać konkurentów aktywnie tworzyć wartość i być zaufanym doradcą tworzyć silne, długoterminowe związki z klientami
Książka "Sprzedając zmianę" - Brett Clay - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 277 stron i została wydana w 2012 r.