pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej

Autor książki:

Joanna Mikosz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 165x245 mm
EAN: 9788379694037
ISBN: 978-83-7969-403-7
Data: 2015-06-23
pozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców zarówno zajmujących się od strony naukowej promocją i reklamą, jak i zawodowo związanych z marketingiem. Jest ona bezdyskusyjnie bardzo wartościowym opracowaniem, napisanym z wielkim znawstwem analizowanych problemów, bogatym pod względem praktycznych ustaleń, cennym poznawczo w aspekcie marketingowym, prasoznawczym i komunikacyjnym. Bogata egzemplifikacja materiału została w rozprawie znakomicie wykorzystana do syntetycznego ujęcia zagadnień i formułowania wniosków ogólnych. Pracę tę czyta się z wielkim zainteresowaniem i intelektualną satysfakcją. Jest ona napisana sprawnym, potoczystym językiem, gwarantującym szeroki odbiór czytelniczy.

Ponadto należy podkreślić przydatność recenzowanej monografii w dydaktyce akademickiej. Jestem przekonana, że po ukazaniu się w druku stanie się ona ważną pozycją wśród innych dzieł poświęconych komunikacji społecznej, a w szczególności prasowemu rynkowi wydawniczemu, problemom związanym z formami i sposobami promocji prasy drukowanej.

Książka "Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej" - Joanna Mikosz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2015 r.