Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 165x245 mm |
EAN: | 9788379694037 |
ISBN: | 978-83-7969-403-7 |
Data: | 2015-06-23 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców zarówno zajmujących się od strony naukowej promocją i reklamą, jak i zawodowo związanych z marketingiem. Jest ona bezdyskusyjnie bardzo wartościowym opracowaniem, napisanym z wielkim znawstwem analizowanych problemów, bogatym pod względem praktycznych ustaleń, cennym poznawczo w aspekcie marketingowym, prasoznawczym i komunikacyjnym. Bogata egzemplifikacja materiału została w rozprawie znakomicie wykorzystana do syntetycznego ujęcia zagadnień i formułowania wniosków ogólnych. Pracę tę czyta się z wielkim zainteresowaniem i intelektualną satysfakcją. Jest ona napisana sprawnym, potoczystym językiem, gwarantującym szeroki odbiór czytelniczy.Ponadto należy podkreślić przydatność recenzowanej monografii w dydaktyce akademickiej. Jestem przekonana, że po ukazaniu się w druku stanie się ona ważną pozycją wśród innych dzieł poświęconych komunikacji społecznej, a w szczególności prasowemu rynkowi wydawniczemu, problemom związanym z formami i sposobami promocji prasy drukowanej.
Książka "Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej" - Joanna Mikosz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2015 r.