Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Attyka Kraków |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 198 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788362139262 |
ISBN: | 978-83-62139-26-2 |
Data: | 2012-05-23 |
Opis książki:
Sponsoring szansą dla kultury to publikacja zawierająca usystematyzowaną wiedzę z tej dziedziny, a także praktyczne przykłady, jak łączyć sponsoring projektów kulturalnych z aktywacją marek. Wiele miejsca poświęcono szerokiemu spojrzeniu na rynek kultury i źródła jej finansowania. Autor podejmuje próbę redefinicji pojęcia sponsoringu, sięgając do podstaw marketingu, teorii strategii marketingowych, definicji związanych z marką, public relations i społeczną odpowiedzialnością biznesu. W książce zaprezentowano liczne przykłady sponsoringu projektów kulturalnych oraz programów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, wraz z ewaluacją opisywanych działań.
Książka "Sponsoring szansą dla kultury" - Artur Mazur - oprawa miękka - Wydawnictwo Attyka Kraków. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2011 r. Cena 39.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.