pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sponsoring szansą dla kultury

Autor książki:

Artur Mazur

Dane szczegółowe:
Wydawca: Attyka Kraków
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 198 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788362139262
ISBN: 978-83-62139-26-2
Data: 2012-05-23
39.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Sponsoring szansą dla kultury to publikacja zawierająca usystematyzowaną wiedzę z tej dziedziny, a także praktyczne przykłady, jak łączyć sponsoring projektów kulturalnych z aktywacją marek. Wiele miejsca poświęcono szerokiemu spojrzeniu na rynek kultury i źródła jej finansowania. Autor podejmuje próbę redefinicji pojęcia sponsoringu, sięgając do podstaw marketingu, teorii strategii marketingowych, definicji związanych z marką, public relations i społeczną odpowiedzialnością biznesu. W książce zaprezentowano liczne przykłady sponsoringu projektów kulturalnych oraz programów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, wraz z ewaluacją opisywanych działań.

Książka "Sponsoring szansą dla kultury" - Artur Mazur - oprawa miękka - Wydawnictwo Attyka Kraków. Książka posiada 198 stron i została wydana w 2011 r. Cena 39.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.