Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
Wymiar: | 155x230 mm |
EAN: | 9788372517975 |
ISBN: | 978-83-7251-797-5 |
Data: | 2008-11-18 |
Opis książki:
Celem opracowania jest zaprezentowanie znaczenia sponsoringu sportu w nowych warunkach rynkowych, które kształtuje globalizacja działań marketingowych. W pracy omówiono wiele przypadków z życia, przykładów działań sponsorskich firm, kontraktów firm ze znanymi osobowościami sportu czy inicjatyw samych sportowców na rzecz walki z problemami globalizacji. Dzięki temu można także od strony praktyczne spojrzeć na zagadnienie sponsoringu w sporcie, na stronę duchową samych wydarzeń sportowych, zwłaszcza tych o zasięgu globalnym, a także na negatywne kwestie z nimi związanymi, czyli dopingu i korupcji w sporcie.
Książka "Sponsoring sportu w warunkach globalizacji" - Tadeusz Sporek - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2007 r.