Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Placet |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 526 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788374881722 |
ISBN: | 978-83-7488-172-2 |
Data: | 2012-04-03 |
Cena wydawcy: 79.80 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców.Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny.
Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym.
Książka "Sponsoring klucz do nowoczesnego marketingu" - Marek Datko - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 526 stron i została wydana w 2012 r.