Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788320823462 |
ISBN: | 978-83-2082-346-2 |
Data: | 2019-05-10 |
Opis książki:
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki.
W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego.
Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
Książka "Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania" - Monika Skorek - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2019 r. Cena 47.61 zł. Zapraszamy na zakupy!