pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Specyfika marketingu politycznego w Polsce

Autor książki:

Grzegorz Ignaczewski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Ilość stron: 129 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788373226166
ISBN: 83-7322-616-8
Data:2001-01-07
Cena wydawcy: 19.80 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Rozwój marketingu politycznego w Polsce zasługuje na dużą uwagę poznawczą. Jest to zagadnienie nośne z punktu widzenia teorii polityki oraz jest ważne z punktu widzenia praktyki politycznej. [...] Autor książki dostarczył bogatej warstwy danych faktologicznych, które uporządkował posługując się metodami i technikami charakterystycznymi do poznania politologicznego. [...] W prezentacji poszczególnych zagadnień Autor dostarczył interesującej egzemplifikacji polskiej rzeczywistości społeczno-politycznej. [...] Odważnie stawia pytania w ujęciu interdyscyplinarnym, a zjawiska polityczne rozpatruje w kontekście uwarunkowań kulturowych i gospodarczych, zwraca uwagę na tendencje globalne oraz rzeczywistość lokalną". Prof. dr hab. Andrzej Chodubski

Książka "Specyfika marketingu politycznego w Polsce" - Grzegorz Ignaczewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.