Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 129 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788373226166 |
ISBN: | 83-7322-616-8 |
Data: | 2001-01-07 |
Opis książki:
"Rozwój marketingu politycznego w Polsce zasługuje na dużą uwagę poznawczą. Jest to zagadnienie nośne z punktu widzenia teorii polityki oraz jest ważne z punktu widzenia praktyki politycznej. [...] Autor książki dostarczył bogatej warstwy danych faktologicznych, które uporządkował posługując się metodami i technikami charakterystycznymi do poznania politologicznego. [...] W prezentacji poszczególnych zagadnień Autor dostarczył interesującej egzemplifikacji polskiej rzeczywistości społeczno-politycznej. [...] Odważnie stawia pytania w ujęciu interdyscyplinarnym, a zjawiska polityczne rozpatruje w kontekście uwarunkowań kulturowych i gospodarczych, zwraca uwagę na tendencje globalne oraz rzeczywistość lokalną". Prof. dr hab. Andrzej Chodubski
Książka "Specyfika marketingu politycznego w Polsce" - Grzegorz Ignaczewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.