pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Social media to ściema

Autor książki:

B.J. Mendelson

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324675005
ISBN: 978-83-246-7500-5
Data: 2014-04-09
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Mądra i prowokacyjna. Jeśli jesteś uzależniony od mediów społecznościowych - czytaj i płacz!
"New York Journal of Books"
Prawdy, półprawdy i ćwierćprawdy...

Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu.

Twitter, Facebook czy You Tube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie.

Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.


B.J. Mendelson pisał dla The Huffington Post",Forbesa", O Music Award w MTV i CNN. Cytowano go w czasopismach Newsweek",The New York Times",Los Angeles Times",Psychology Today" i Smart Money". Był dyrektorem ds. nowych mediów w programie telewizji ABC i prowadził dział poświęcony przetrwaniu na studiach w CBS College Sports.

Książka "Social media to ściema" - B.J. Mendelson - oprawa miękka - Wydawnictwo one press.