Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 140x208 mm |
EAN: | 9788324675005 |
ISBN: | 978-83-246-7500-5 |
Data: | 2014-04-09 |
Opis książki:
Mądra i prowokacyjna. Jeśli jesteś uzależniony od mediów społecznościowych - czytaj i płacz!"New York Journal of Books"
Prawdy, półprawdy i ćwierćprawdy...
Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu.
Twitter, Facebook czy You Tube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie.
Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.
B.J. Mendelson pisał dla The Huffington Post",Forbesa", O Music Award w MTV i CNN. Cytowano go w czasopismach Newsweek",The New York Times",Los Angeles Times",Psychology Today" i Smart Money". Był dyrektorem ds. nowych mediów w programie telewizji ABC i prowadził dział poświęcony przetrwaniu na studiach w CBS College Sports.
Książka "Social media to ściema" - B.J. Mendelson - oprawa miękka - Wydawnictwo one press.